pages

Sunday 9 October 2011

warkah untuk....(2)

kepada,
Budak..


       Haip budak, da lame kte xmacam dlu kan..pasan x??borak2 men cubit2 sampai lebam..hehe kenangan pasal kita dlur, .em chat x??skunk cam xnk tgk mke kite je..yela sape la kte kan nk di tgk2..sbnornye sy tol2 xsgke bnde nie DAH terjadik kat kite berdue..sy da cbe mcm2 cre tok buktikan yg sy tol2 nk kat awk tp bile sy tgk care awk mcm..ntah la..smpai sy rase macam dimen2kan pun ade jugak..n member baik awak pown banyak kali bagi nasihat kat saya better sy lupakan awk jew..n saya pkir msti ade sebab kenapa dowang soh saya lupakan awak camtu je...sy tau awak ade jawapannye..so sy cbe tok tidak kontek ngan awak dengan harapan sy dapat lupakan awak tapi cyunk smpai skunk sy still xdpt lupekan awk.. saya hampir dapat melupakan awak ble ade owang len dicc sy tp...sy xrse cam mse sy mle2 ngan awak dlur.. ngan pangai awk yg selambe adap 2..huhu n sy rase awk pun dah ada DIE yg baru o still pada yg lame...xpelah memang xde jodoh tok kte proceed o mybe kate2 awk 2 btol..better kte kawan jew cam fes2 kte knl dlur!! saya windu cgt mse2 kte mle2 kenal dlur..xmcm skunk..msg2 wat haluan msg2..xtgor sape, msg jual mahal kowt..huhu


        Saya masih ingt kate2 awk dlur..klu ditakdirkan kte xbersama, kite buleh kawan kan??ntah la mybe sy n awak xbersedie untuk berkawan blek kowt..xpe biar mase je yang menetukan..ntah la ssh la nk ckp pcl aty n perasaan nie..n sy nk sangat2 kite macam dulu tapi xtau la bile buleh..memang susah kalu da cyunk dlur pas2..emm susah nk cakap.. tapi ape yg awk perlu tau..sy xpnah marah o terasa ngan ape yg awak da buat kat saya n saya mnx maap cgt2 kalu sy ade wat awak terluka..sy bersyukur sebab saya jmpe awak, banyak belajar tentang banyak perkara bile bersama ngan awak..n saya xpenah menyesal wlou sikit pown..sy rase ini je jalan terbaik tok kite berdua...sy rase sy sedar sape la saya ni tok awak..ntah sll sy pkir cam2..n kdg2 saya sll pkir yg saya xlayak tok sesiapa...sy owang bse je jika dibandingkan dengan awak..mcm2 ade!!huhu bile sy tau pasal awak dlur, sy cam xksah sbb mmg sy nk awak tol2..nk aty awk 2!! n sy xde niat len pown nk kat awk...n awk pulak sll kate yg awk xlayak tok sy pdhal sy pown ape kurangnye dlur..bnde yg lepas xperlulah dikenang..n sy sll ckp yg sy leh time awk kalu awk xbuat bnde2 yg awk da lakukan sebelum nie..ingt x??

       Then saya sll terpkir, betol ke awak yg saya carik2 selama nie..tros terang saya katekan..sy xpenah cyunk kat owang mcm sy cyunk kat awak dlur...even yg skunk ni pown sy tros trg kat dye yg sy xcyunk dye sepenuh aty saya..dlur smpai sy terpakse memekakkan telinge sy bile owang ckp mcm2 tntang awk..mungkin sy lagi kenal awk cmnew dari dwang kenal awak...so watpe nk dengor cakap orang kan..sy cbe untuk kenal awak dalam2 tapi awak cam xnk berusaha cam ape sy wat tok tambat aty awk..ye mgkin sy x sehebat bf awak yg dlur..ya 2 la sebabnye kowt..2 yang saya nampak lah..sy tau awak banyak masalah2 len yg awak xsempat o terlupe nk story mory kat sy dlur tapi kitekan manusia..msg2 ade masalah..n smpai saya pikir macam usaha saya tok memikat hati awak cam da xde hasil sbb aty awak still ngan si dia..sy xtau knpe awak xtros terang je mase kite mule2 start kapel dlu..xpela xgune nk menyesal bende yang da jadik betul x??..jawapan sume ade kat awk..n saya taknak lagi perasaan camni lagi...sumpah saya tak sanggup lagi nak berhadapan dengan perasaan sedih yg cuba saya sorokkan selama ini...hanya Tuhan je yg tahu yang saya telah berusaha sedaya upaya saya untuk melupakan awak dari hidop saya..n saya rase better saya undur diri supaya awak lebih bahagie dengan si dia, boleh focus tok kowang berdua je..n ingtlah awak, xperlulah untuk mempunyai dua hati sedangkan Tuhan sudah ciptakan tiap2 manusia dengan satu hati..so awak hargailah hati yang satu lagi 2..okeh??


      Tapi kalau ditakdirkan awak tok saya, saya sedie terima awak semula n xteragak2 untuk kembali pada awak wloupon saya rase macam mustahil bende ini akan berlaku tp saya sanggop time awak semula dengan hati yg terbuka, xde orang yang boleh bukak pintu hati saya sekarang ni o mungkin sampai bile2..n saya rase awak saje yang ade kunci tersebut..n saya berjanji akan mencuba sedaya upaya saya untuk cyunk awak macam saya buat kat awak dlu..malah lebih dari 2 pun saya sanggup..
    

      Awk la owang pertama yang ajar saya macam2 tentang sume ini..awak sll cakap jangan men2kan perasaan owang len..emm maybe inilah balasan Tuhan tok saya pasal ape yang saya da lakukan kpada yang dlu2..Tuhan tahu yang saya btol2 cyunk kat awk dlur..n saya harap awak pun sama..janganlah mudah tok buat owang cyunk kat awak okeh..tros terang je kalu awak da ade owang disisi awak..xbaik kite menipu diri sendiri awak o orang lain..saya buat semua ni tok kebaikan awak jugak..saya tau bile kite bersama ade saje yang xkena..biarlah saya terseksa asalkan awak bahagie..2 yang penting..awak bahagie saya tumpang gembira..n saya berharap kite rapat seperti dulu..jadik kawan pun cukup la awk..sll share masalah n macam larr..2 je saya mnx dari awk ...=)

Yang menulis smpai loteh pale otak,
=)



2 comments:

Anonymous said...

urm..blh wat novel dh..haha

MOHD AMIR SUFIAN BIN MOHD NOOR said...

huhu UNTGLAH YUSREEAAAHHHH

MY LOVE