pages

Monday 31 October 2011

CUTI SEMESTER???


Salam,
Cuti sem??wah bes kut..(padahal skrg ni da masok mggu ke2 kot)..hehe xkisah la.. ape yang korang akan buat masa cuti sem ha??aq??hehehe simple jer...kat bawah ni aq listkan ape yang aku DAH buat mase cuti yang berbaki bpe minggu je ni..ni aku amik 1 hari la xkan nak cter 2mgu aku kat umah nak buat ape kan. . .n byk bnde yg buat aku bingung ble ada kat umah . .PELIK?? hehe k tgk ehhh

Firstly,
  • BANGUN TIDUR
    • aku selalunya bangun xtetap..plg awl kul 10oo cam2..teruk2 knapa susah nk bgon awal kat umah pun xtau la aku, cian tok ayah aq kejut subuh tiap2 ari xbgon..nk kate aku tidur kat lantai masa kat u xde pulak..dua2 tmpt sama je..atas katil gak..kalu kat u tido lewat pun boleh je bgon awal..MANJA la awak ni!!!=P
Then,
  • MANDI
    • Statisktik yg dibuat sendiri oleh en. RIMA(lecturer yg AGAK bertauliah..) mendapati bahawa aku lagi byk mandi mase kat umah compare with aku kat u..xtau la kalu diikutkan sehari ade la dalam 4x plg kurang..blom masuk mandi yang WAJIB lagi..hehe xdela!!blom masenye lagi...ntah la nak kate blek mandi kat umah cantik??boleh la jugak..(gelabah kejap...) tapi yela kalu da dlm blik ade blik air kan..men air jela aku tiapp2 ari...tp
  • MAKAN
    • hehe ni bab yg aku plg suke masa kat umah!!M.A.K.A.N..klau kat u kne saving je manjang..tmpt bljar aku 2 AGAK mahal la jugak mknan kat sana..da macam KL pon!!huhu klau kat umah free je kut!! tapi yg pleknya bdn aku still kurus gak..yela owang kate UNTUNG lar bole makan byk2 tapi...AQ TENSON!!!!haha..aku nak nmpk berisi xnk kurus cmni..cmne eh??boleh tlg aku x???..aq xnk la senang ditiup angin..(aip perli diri sdiri nmpk..terasa ??hehe)
    • dikesempatan ni aku nk ucapkan ribuan TIME KASIH kat tok AYAH sebab sggop blikan aku breakfast wloupun dia tau aku breakfast kol 12..haha CYUNK tok AYAH!!tp sape soh bgon lewat kan..makanan da sejuk kowt. .mkn la kawww!!haha
  • TENGOK TV
    • Pas yg kat atas da setle, ape lagi an amik remove bkak la TV!! press 801...hehe msti dlm pale otak aku..SUKAN didahulukan SPORT diutamakan!!!hehe susah la kalu minat bersukan ni. .kalu xde cter cgt layan jela cter pape kat astro 2..wloupown da temuntah aku tgk cter 2. .tgk la smpai ptg. .kalu da bosan cgt aku ulang balik ape yang aku da buat kat ats..ape lagi!!!amik bntal TIDOR dpn TV..hehe indahnya dunia..
Em nmpk terukkan aku mase cuti sem??cam xde life je..ntah la cuti ni rasa cam xbes je..nk kuar motor buat hal..ajak mber kuar ari2 (sekali je..HEHE) dpt la tgk bola ngan dia. .carik pnye carik xde 1kedai pun bukak channel final piala Malaysia..sume lbh tumpu kat EPL!!! tgk MU VS EVE la MANC VS WOL la. .bengang tol aku..xde smgat lgsong dwang ni...apelah!!last2 tgk umah mber aku je. .hehe pas2???...........kte lupakan jap psl tgk bola 2. .malas nk pnjgkan cter..t xabes cter yg aku nak cter ni..hehe

kat sini aku nk share ape yg aku xbuat bile aku ade kat umah tapi benda ni selalunya aku buat masa kat u. .kat umah da macam xde nafsu nak buat bnde nie...emmm
  • BERSUKAN
    • Ya bnde ni kau kat u bole dikatakan taip2 ari la aku turun. .xkcah la men paper yg pntg wat bnde yg boleh memenatkan badan aku n myihatkan tapi ble kat umah??emmm hampa + hampeh!!haha 2 pun kalau mmber ajak men futsal jela aku turun men. .2 pun sem ni xmen sbab dwang da men da mse aku di perantauan..sedih!!huhu
  • STUDY
    • hahaha..bnde yng plg aku lemah nak buat. .penah 1sem aku bwk buku medik 2 balik umah. .{tebal la jugak smpai koyak beg AYAM aku..=(} last xbace pun. . mse kat u pnye la membara semangat nak bace kat umah. .last2 wat berat beg je nak pikul blek u . . haha amik kaww..sem ni 1buku pun aku xbawak!!haha jap2. .have somthng wrong about my statemnt . .pasan x??hehe  kat u aku selalu study ke??cam kelakar je..hahaha merepek. .tp at least mse ade quiz ke paper ke bace la jugak an. main2 jugak study jgn lupe. =)
hehehe. . aku xtau nape aku nak share ngan kowang pasal bnde ni. . maybe xtau nak tulis ape kot!!!huhu aku xnak la bersarang tebuan blog aku ni. . 2 la nak jln2 transport wat hal, nak lepak mber msg2 bz study so aku merepek meraban la kejap. .kejap ke??hahaha2 . . k la rase 2 je kot. .

Eh kejap2. . lupe pulak!!dikesempatan ini aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kat semua umah Islam di seluruh dunia. .n harap2 umat Islam yg sedang mgerjakan haji, harap dapat haji mabrur.  .insyALLAH!!








k la nak tgk bola jap. . hehe xabes2 ngan TV kan!!haha da2 xyah nk pnjngkan cter k. .harap kowang enjoy la ngan cuti korang. .mse ni la nk luangkan masa ngan member, family, awek o sape2 la. . yela bkn sll dapat cuti kan. . k la xnk merepek lagi da. . SALAM

No comments:

MY LOVE