pages

Sunday 4 November 2012

My NEW LOVE




 
    Salam. .yehh aku dah dapat teman peganti. .tak sabar nak perkenalkan KAU kat pembaca-pembaca sekalian cewaaah. .semalam aku pegi Al - Ikhsan Wholesale dekat Stadium Melawati, Shah Alam, Selangor. Banyak betul barang-barang branded yang harganya boleh lah tahan kemurahannya haha. Aku pergi time hari last sebab mane lah tahu jumpa kasut yang berkenan dihati. Tapi bila kat sana aku jumpe ehem3x bila aku tengok kau aku terus jatuh hati.

 And tak sangka pulak bila aku tengok kau aku terus je melamar kau last-last dapat. Aku belai kau jaga kau elok-elok sebab tak nak orang lain kebas kau dari tangan aku. Syukur alhamdulillah akhirnya terubat jugak rindu aku dekat kau. Sebenarnya ramai je lagi yang ok tapi aku tak tahu kenapa aku pilih kau. Kau simple tapi cantik. Ni tengok lah awek baru aku ni. Sumpah cantik. =)

Tadaa. . hehe cantik x BELIAU??haha


Selamat datang dalam hidup aku wahai NIKE PRO BOMBA!! Akhirnya aku dapat jugak memiliki kau. Harga? rahsia lah tapi kalu kat kedai harga dalam RM3rat juga. .Ahh tak kisah lah yang penting aku dapat jugak kau.

Aku jalan-jalan jumpa lagi kasut yang berkenan, em takde lah berkenan tapi bila tengok harga pun boleh la tahan aku bid last-last dapat. Entah sekarang tengah pikir nak pakai ke tak last-last semalam aku decide nak letak kat mudah.my. Tengok lah respon orang cam mane kalu sorang pun tak mahu aku pakai jela kot. Ni keluarga NIKE juga . Cantik tapi yang aku kurang berkenan sebab kasut ni terlampau suci. .haha yelah mesti bila nak pakai pikir dua tiga kali kot. .ha ni lah gambar skandal aku.


 HA amacam? suci kan? bila aku nak pakai pikir jugak takut kotor. Tengok lah kesuciannya. .hehe apa-apa pun aku harap lah tak ada orang yang nak angkat. Ada sorang semalam nak angkat tapi harga memang tak boleh runding sebab murah sangat dia nak angkat . Rasa macam tak berbaloi je aku tolak scandal aku ni. Kita tengak lah dulu. Aaku cadang kalau tak ada lagi owang yg nak bid dengan harga yang aku bagi maknanya dia jadi miik mutlak aku lah. And kau akan tak suci and perawan cam mula-mula aku try kau. .hehe jahat tol aku ni kan. Ok selamat berkenalan dengan awek and scandal aku. =)


No comments:

MY LOVE