pages

Thursday 24 November 2011

TIPS NAK TAKLE AWEK...=)



Salam, wa agak lame jugak aku xupdate blog aku ni ha. . yela agak ssh gak nk update lau laptop xder. . hehe aku sbnornye nk share 1 bnde yang bile aku bace agak menarik minat aku.  .hehe tgk la tjoknye 2..hehe tips2 ni aku copy je dari blog yg agak top gak arr tp mmg menarik. . hehe sblom 2, nk kabor cket!! hehe kpada ehem2 (kalau la die bace..hehe) jgn isou k. .nie juz perkongsian bersama kepada yang BELUM BERPUNYA jew. . hehe admin sedor status admin...=)hehe 

So kite kembali kpd tajuk utama kite,tips ni mgkin akan membuatkan kowang berpkir 100x. . nk ikot ke x??ikot??xnak la...hehe xpela terpulang tp kpda yg da btol2 xde care kowang leh la gunakan tips ini dengan sebaiknya,..2 pun kalau korang berani lar k..hehe xpe at least kowang cube la dulu..belum cube blom tau kan..k sblom korang nak tau ape tips die mesti ade syarat... SYARAT???nak kena ade syarat2 gak ke??hehe eh mestilah..aku xnak la jadik penyebab korang carik awek lain padahal da ade yang satu. .ala simple je syarat die..

TIPS INI HANYA UNTUK SESEORANG YANG BERSTATUS SINGLE OR YANG BELUM BERPUNYA SAHAJA..

hehehe mudahkan syarat nye??k lau da patuh syarat2nye baru la leh bace tips kat bawah nie,..hope korang berjaya dapat apa yang korang impikan selama ni..da ponat da den berceloteh..haha =)

  1. 1.       excuse me, i baru lagi kat sini. boleh bagi direction camner nak pergi rumah u??
    2.       u tau tak? mata u ni sama color ngn porsche i.
    3.       senang citer camni lah ape kata u amik telefon i ni, nanti i kol u.
    4.       boleh x saya nak amik gambar sedari? nak tunjuk bukti kat kengkawan yg bidadari syurga betol2 dah menjelma
    5.       mintak maaf cik. boleh saya pinjam telefon cik kejap? emergency ni!. mak saya pesan, kalau saya dah jatuh cinta,telefon dia cepat.
    6.       nombor i hilang lah, boleh i mintak nombor u?
    7.       helo, saya pencuri & saya saya kat sini sebab nak curi hati awak
    8.       i tak tau camner nak cakap…tapi i dah rasa u dah betol2 curi hati i.
    9.       sakit x bila jatuh dari syurga?
    10.   kalau lah u ni bugger baru kat mcdonalds, i akan panggil u, mcgorgeous!
    11.   i perasan yg u perasan i perhatikan u, u perasan x?
    12.   hai! nama saya right…Mr right.
    13.   hai! saya MR right. ada org bagitau awak cari saya eh..?
    14.   awak x penat ker? sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dlm kepala saya.
    15.   hah, skrng saya dah ada depan awak, ape lagi 2 permintaaan awak?
    16.   hai! saya cuma nak cakap i rasa u awek paling cantik pernah saya nampak, jadi saya belikan air ini untuk awak.
    17.   hai! suara dalam kepala saya asyik hasut i suruh i dekat & bercakap dgn u.
    18.   u tau x ape yg paling cambest dlm hidup u? i.
    19.   hai! i cuma ada 3 bulan jer lagi untuk hidup.

    amacam??hahaha ade bran x???haha gud luck!!

    p/s: da dapat 2 jage la baik2 k!!jangan nak pasang lain lak.. .tkot kite yg kena balik. .hukum karma. . haha

No comments:

MY LOVE